روان‌شناسی ورزش

روش های تشخیص نشتی استخر شنا

روش های تشخیص نشتی استخر شنا

روش های تشخیص نشتی استخر شنا

استخر شنای شما به دلیل تبخیر ، پاشیده شدن آب به بیرون توسط شناگران و دیگر عوامل به طور طبیعی آب خود را از دست می دهد. با این حال، اگر احساس می کنید دائماً باید هر هفته بیش از دو اینچ آب به استخر خود اضافه کنید، ممکن است استخر شما نشت داشته باشد و یافتن منبع نشت ممکن است دشوار باشد. اگر شک دارید که استخر شما نشت کرده است، ممکن است بخواهید یک حرفه ای استخدام کنید. در ادامه با فروشگاه اینترنتی مایو همراه باشید تا در مورد نشت استخر و راه های رفع آن بیشتر بدانید.

خرید خانه با استخر یا افزودن استخر به خانه هیجان انگیز است. شما مطمئناً یک لیست طولانی از تفریحات تابستانی و فصلی را برنامه ریزی خواهید کرد، چه به صورت انفرادی و چه با دوستان و خانواده. اما استخر شما به یک برنامه منظم تعمیر و نگهداری نیاز دارد. این فراتر از تمیز نگه داشتن استخر و متعادل نگه داشتن pH است، شما باید مراقب علائم نشت استخر باشید.

مطمئن نیستید استخر شما نشت می کند

تعدادی از روش های تشخیص نشتی استخر شنا توسط فروشگاه لباس شنا ارائه شده است که با استفاده از آنها می توانید نشتی خود را تأیید کنید.

  • یکی از روش ها این است که سطح آب استخر را با یک تکه نوار یا یک مداد چربی علامت گذاری کنید. 24 ساعت صبر کنید، سپس هرگونه کاهش سطح را با خط کش بررسی کنید. اگر استخر شما بیش از 1/4 اینچ آب از دست داده است، نشتی دارید.
  • اگر می بینید که حباب های هوا از خطوط برگشت استخر خارج می شوند، احتمالاً در جایی از سیستم فیلتراسیون نشتی دارید.
  • نقاط مرطوب اطراف استخر نیز از علائم نشتی در استخر است.
  • اگر مجبور شده اید فرکانس پر کردن استخر خود را افزایش دهید یا اینکه پرکننده خودکار شما دائماً در حال کار است، این احتمالاً در پاسخ به نشتی است.
  • تا زمانی که ترک در استخر دیده می شود، همیشه نشتی وجود دارد.

متأسفانه، یافتن اینکه در کجا نشت دارید، به راحتی یافتن و ترمیم آن نیست. اگر بتوانید آن را پیدا کنید و اقدام به تعمیر آن نمایید، بسیار عالی است، اما ممکن است نشتی داشته باشید که فقط یک لوله کش استخر حرفه ای از عهده آن برمی آید.

تعمیر و نگهداری اساسی در استخر

برای اطمینان از اینکه استخر شما با ظرفیت کامل کار می کند، حتماً با نگهداری اولیه استخر خود همراه باشید. اگر مشکلی در استخر نادیده گرفته شود، به یک مسئله جدی تبدیل می شود و تعمیرات لوله کشی استخر شنا می تواند هزینه بر باشد. همگام بودن با مراقبت های اساسی، استخر شما را در برابر مسائل جدی در آینده محافظت می کند.

نگهداری اولیه استخر باید دو تا سه بار در هفته انجام شود و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • جارو کردن استخر
  • برس زدن دو طرف و قسمت پایین استخر به جهت از بین رفتن خاک و سایر ذرات
  • بررسی گردش آب
  • بازرسی و تمیز کردن فیلتر
  • آزمایش آب استخر و افزودن مواد شیمیایی

هزینه واقعی نشت استخر

استخر دارای نشت می تواند نیاز به تعمیرات متعدد را به دنبال داشته باشد و هرچه مدت زمان نشتی مورد توجه قرار نگیرد، گرانتر خواهد بود. اگر نشتی زود تشخیص داده نشود و به آن اهمیتی داده نشود، مشکلات و هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت. از هزینه های تعمیر اصلی که باعث نشت شده گرفته تا هزینه های مربوط به افزایش آب و برق، صدمه به زمین چمن و استخر و غیره.

نشت استخر می تواند منجر به لیست طولانی هزینه ها و تعمیرات مربوط به نشت شود. با این حال، یک نشانه از نشت رخ داده این است که شما در صورتحساب آب یا برق خود افزایش می بینید. افزایش برق شما بسته به اندازه استخر شما بسیار متفاوت خواهد بود.

مناطق مستعد نشت

بعضی از قسمت های استخر شما بیش از مناطق دیگر در معرض نشت هستند. این مناطق را بیاموزید، بنابراین می توانید آنها را تحت نظر داشته باشید.

فیلتر

اگر تشخیص دهید فیلتر شما منبع نشتی شماست، تمیز کردن، تعمیر یا تعویض فوری لازم است. فیلترها به نظافت و نگهداری منظم نیاز دارند که بعضی از آنها را می توانید یاد بگیرید که خودتان انجام دهید.

پمپ

اگر پمپ استخر شما خراب باشد، می تواند منجر به نشتی پرهزینه و مخرب شود. اگر زود اقدام کنید، ممکن است پمپ فعلی خود را تعمیر کنید، اما اگر بیش از حد صبور باشد، ممکن است مجبور شوید پمپ را کاملا تعویض کنید. اگر هنوز در یک پمپ کم مصرف سرمایه گذاری نکرده اید، این فرصت مناسب برای این کار است.

جهت دریافت راهنمایی های بیشتر در این رابطه دیگر مقالات این سایت را مطالعه کنید و برای خرید لباس شنا با شماره های ثبت شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.