روان‌شناسی ورزش

نکاتی برای نگهداری از استخر شنا

نکاتی برای نگهداری از استخر شنا

در اینجا چند نکته در مورد نگهداری استخر آورده شده است که باید همین حالا امتحان کنید.یکی از مواردی که باید هنگام ساخت استخر به خاطر بسپارید این است که آنها به مقدار قابل توجهی تعمیر و نگهداری مداوم نیاز دارند تا همیشه عالی به نظر برسند.هیچ استخری بدون تعمیر و نگهداری نیست.در ادامه با فروشگاه نماتن ، عرضه کننده بهترین مایو شنا زنانه ، مایو شنا بچه گانه و … همراه باشید.

درست مثل ماشین ، کامپیوتر یا هر چیز دیگری ، استخر شنای شما نیز نیاز به نگهداری منظم دارد.این روزها ، بسیاری از دارندگان استخرها از سیستم های پیشرفته نظافت استخر مانند جاروبرقی های اتوماتیک زیر آب ، پمپ ها و فیلترها استفاده می کنند.اما برای به حداقل رساندن تمیز کردن استخر ، باید حتما در بالای آن بمانید ، حتی اگر سیستم خودکار داشته باشید.

هر روز حداقل 5 دقیقه از وقت خود را با استخر خود سپری کنید!

  • در اطراف آن قدم بزنید و زباله های نزدیک لبه را بردارید و مطمئن شوید آب تمیز است و کدر نیست.
  • هر وقت برگ یا چوب در استخر دیدید ، از یک تیر و تور بلند برای جمع کردن آنها استفاده کنید.اگرچه یک سیستم جاروبرقی اتوماتیک ، برگ یا شاخه ها را گاه به گاه می گیرد ، اما کار اصلی آن تمیز کردن خاک است.تعداد زیادی برگ می تواند سیستم را مسدود کند.پس برگ ها را از درون استخر جمع آوری کنید.
  • استخر خود را با مقدار توصیه شده کلر توسط سازنده که باعث از بین رفتن باکتری ها و میکروب ها می شود ، حفظ کنید.

نگهداری از استخر

فیلتر را تمیز کنید

یک فیلتر کثیف می تواند تأثیر چشمگیری در گردش آب داشته باشد و این همان چیزی است که می تواند منجر به استخر سبز یا ابری شود ، حتی اگر سطح مواد شیمیایی خوب باشد.وقتی آب از فیلتر عبور می کند ، میلیون ها ذره ریز به فیلتر می چسبند که تجمع آنها می تواند منجر به عملکرد کند پمپ شود که ممکن است وظیفه خود را انجام ندهد.توجه داشته باشید که فیلترها انواع مختلفی دارند و همه با یک فرآیند تمیز کردن منحصر به فرد ارائه می شوند.تمیز کردن فیلتر باید به صورت هفتگی انجام شود.

بررسی سطح آب استخر

استخرها در اثر تبخیر و استفاده ، آب از دست می دهند.نباید اجازه دهید سطح آب به پایین تر از حد استاندارد برسد.قرار دادن ساده یک شلنگ باغچه در حال اجرا برای چند دقیقه در آب ، ساده ترین راه برای پر کردن مجدد استخر است.قبل از انجام این کار ، حتماً محدودیت های محلی آب خود را بررسی کنید!

تمیز نگه داشتن آب استخر

آب استخر شما کلید شادی پایدار استخر است.تمیز ، شفاف و متعادل نگه داشتن آن از شما و خانواده در برابر آلودگی ها و آلاینده ها محافظت می کند.همچنین به شما کمک می کند از تعمیرات سخت افزاری پرهزینه به دلیل خوردگی یا تجمع مواد معدنی جلوگیری کنید و به کل استخر شما دوام بیشتری می دهد.پس آن را جدی بگیرید.

تمیز نگه داشتن آب استخر

تمیز نگه داشتن فضای داخلی استخر

دیواره های داخلی استخر شما با آب استخر و هر آنچه وارد آن می شود تماس مداوم دارند.تمیز نگه داشتن این سطوح و پاک کردن جلبک ها ، کپک ها و مواد باقیمانده از دیواره استخر ، به تمیز و ایمن بودن استخر کمک می کند.

با متخصصین تماس بگیرید

اگر در استخر شما نشت ، ترک یا هر چیزی که شما نمی توانید به راحتی آن را تعمیر کنید ، دیده شد  ، با یک متخصص تماس بگیرید تا نگاهی بیندازد.حتی اگر مشکلی را مشاهده نمی کنید و فکر می کنید واقعا همه چیز خوب است ، بازهم سالانه یک بار از یک متخصص بخواهید که همه چیز را بررسی کند و اطمینان دهد که همه چیز به خوبی کار می کند.آنها ممکن است محصولاتی و نکاتی را برای نگهداری ارائه دهند که بهترین هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.