روان‌شناسی ورزش

انواع مدل لگ زنانه

انواع مدل لگ زنانه

مقدمه

اصولا خانم‌های شیک پوش علاقه زیادی به لباس‌های زیبا و جذاب خواهند داشت. امروزه یکی از پوشش‌های خاصی که در بین بانوان بسیار پرطرفدار شده است، لگ‌ها می‌باشند. این لگ‌ها در شکل‌ها و طرح‌های متعددی در بازار عرضه می‌گردند، که متناسب با سلیقه هر شخص انتخاب آن متفاوت خواهد بود. یکی از انواع این لگ‌ها، لگ ورزشی زنانه است که شما برای ورزش یا فعالیت در باشگاه به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید. زیرا پوشیدن لگ‌ها به شما احساس راحتی و آرامش بخشی را خواهد داد. لگ‌ها برخلاف ساپورتها که در هر مکانی قابل استفاده هستند، فقط در محیط‌های خاص یا دورهمی‌های خاصی قابل پوشیدن می‌باشند. این محتوا را به قصد آشنایی با جدیدترین لگ های زنانه برای شما تهیه کرده‌ایم.

تعریف لگ زنانه

به یکی دیگر از شلوارهای خاص زنانه که از نظر ظاهری به ساپورت‌ها شبیه هستند، لگ می‌گویند. جنس لگ‌ها به صورت ارتجاعی و کششی مانند هستند. هر گاه لگ را به سمت بالا می‌کشید، به حالت کشی بودن لگ پی می‌برید. این شلوارها بسیار چسبان می‌باشند، ولی از نظر راحتی می‌توانید به راحتی در آن فعالیت داشته باشید. اگر قصد خرید لباس ورزشی خاصی را دارید، لگ‌ها می‌توانند به عنوان یک ست ورزشی زنانه مناسب به کار برده شوند. این لگ‌ها علاوه بر ایجاد یک ترکیب ورزشی زیبا، برای یک تیپ و استایل اسپورت بسیار گزینه‌ی مطلوبی می‌باشند.

لگ زنانهسابقه به کارگیری لگ‌های زنانه

اگر برای شما هم سوال است که این لگ‌های جذاب از چه زمانی وارد پوشاک زنانه ما گردید؟ بهتر است بدانید از سال ۱۹۶۰ میلادی این لگ‌ها وارد عرصه پوشاک بانوان شد. از آن زمان هم تا به حال از لگ‌ها برای پوشش دهی قسمت پایین‌ تنه مورد استفاده قرار می‌گرفت. اگر به خاطر داشته باشید در زمان‌های گذشته از شلوارهایی به نام استرج استفاده می‌کردند. اما امروزه لگ‌های زنانه جای آنها را گرفتند. در گذشته زنان ورزشکار به خصوصی ژیمناستیک کاران از شلوارهای استرج به عنوان شلوار ورزشی مناسب استفاده می‌کردند. در حالی که امروزه لگ‌های ورزشی زیبای زنانه جای شلوار استرج را گرفته و خودنمایی می‌کنند. در ادامه درباره جدیدترین لگ های زنانه توضیح داده شده است.

جدیدترین لگ های زنانه

با پیشرفت دنیای مد و فشن، امروزه شلوارهای لگ یکی از انتخابات ضروری خانم‌ها به حساب می‌آیند. بی تردید در کمد هر بانوی ایرانی ، یکی از این لگ‌ها به چشم می‌خورد. اما هر کدام از آنها از نظر تنوع، جنس، شکل ظاهری و محیطی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد متفاوت می‌باشند. به‌طور مختصر بررسی انواع آن می‌پردازیم.

  • لگ تابستانی خنک

این مدل لگ‌ها همان‌طور که از نامشان بر می‌آید، به عنوان یک لگ مناسب فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. لگ‌های تابستانی از جنس پارچه‌های ظریف و بسیار خنک تولید شده‌اند، که از نظر تعریق و گرما در فصل تابستان هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

لگ تابستانی خنک

  • لگ لنگ به لنگ

شاید با شنیدن همچین نامی خنده بر لبانتان نقش ببندد. اما بهتر است بدانید آن دسته از لگ‌هایی که در بازار وجود دارند و برای ست تیپ ورزشی زنانه بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند، لگ لنگ به لنگ یا تا به تا می‌باشد. منظور از این لگ این است که یک پای آن یا یک طرف آن دارای طرح و  رنگ خاص و پای دیگر آن دارای طرح خاص و متفاوت است که به زیبایی هر چه بیشتر این نوع لگ افزوده است.

  • لگ‌های زمستانی

از این نوع لگ هم در فصل زمستان برای گرم نگه داشتن پا استفاده می‌گردد. جنس این نوع لگ اصولا پشمی است که داخل از  آن کرک‌های خاصی پوشانده شده است. اصولاً بانوان ورزشکار در فصل زمستان از این مدل لگ به عنوان یک لگ جذاب ورزشی زنانه مورد استفاده خود قرار می‌دهند.

  • لگ‌های چرم

جنس این نوع لگ از چرم مصنوعی و طبیعی بوده که ظاهری بسیار براق دارد. از این نوع لگ بیشتر خانم‌های سخت پسند مورد استفاده قرار می‌دهند. زیرا به راحتی با تیشرت‌های شیک و زنانه قابل ست کردن هستند.

لگ‌های چرم

  • لگ‌های ورزشی

لگ های ورزشی مناسب ورزش و حرکات ورزشی هستند، که به دلیل حالت کششی جنس آن، انجام حرکات ورزشی به راحتی صورت می‌پذیرد. از این مدل لگ برای داشتن یک ست ورزشی در لباس زنانه در ورزش‌هایی به نام‌های ژیمناستیک، یوگا، اروبیک، نرمش و غیره بسیار مناسب می‌باشند.

  • لگ‌های سه ربع

این نوع لگ برای افرادی استفاده می‌شود، که به دنبال زیبایی هر چه خاص‌تر و تمام‌تر هستند. اگر شما هم به دنبال لگ‌هایی هستید که استایل شما را زیباتر جلوه دهد، ما لگ سه ربع را پیشنهاد می‌دهیم. نامگذاری سه ربع بر روی این لگ به دلیل قد آن است. قد لگ سه ربع تا روی زانوی شخص می‌باشد.

نکات مهم خرید لگ‌های ورزشی زنانه

اگر تازه قرار است فعالیت ورزشی خود را آغاز کنید، اما قصد خرید لگ ورزشی مناسب را دارید بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • شلوار یا لگی را مورد انتخاب قرار دهید، که در پای خود احساس راحتی کرده و اثری از کش بر روی کمر شما باقی نماند.
  • حتماً هنگام خرید به فاق توجه ویژه داشته باشید. در صورتی که لگ سایز مناسب شما نباشد، اطراف لگ حالت شل شدگی و افتادگی خواهد داشت.
  • بافت پارچه از دیگر موارد مهم هنگام خرید می‌باشد. بعد از خرید، لگ مخصوص ورزش زنانه را به تن کرده اگر پوست بدنتان از زیر مشخص بود، باید بدانید که آن سایز کوچک است و باید سایز بزرگ تری را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.