روان‌شناسی ورزش

چگونه ورزش کنیم تا لاغر شویم؟

چگونه ورزش کنیم تا لاغر شویم

لاغری با ورزش

مردان و زنان دارای اضافه وزن که شش روز در هفته ورزش می کردند ،وزن کم کردند.کسانی که دو بار در هفته ورزش می کردند به این نتیجه نرسیدند.آیا ورزش می تواند به کاهش وزن کمک کند؟یک مطالعه جدید جالب که شامل مردان و زنان دارای اضافه وزن بود نشان داد که ورزش می تواند به کاهش وزن ما کمک کند.اما این مطالعه نشان می دهد که برای سود بردن، به احتمال زیاد باید ورزش زیادی انجام دهیم.

ورزش برای سلامت کلی شما ضروری است.سلامتی خوب و کاهش وزن به هم مرتبط هستند.اگر فردی شاخص توده بدنی بالاتری داشته باشد، مستعد ابتلا به چندین اختلال مانند فشار خون بالا، دیابت، کلسترول و سایر مشکلات قلبی عروقی است.اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید و می خواهید تناسب اندام داشته و سالم باشید، ورزش بسیار حیاتی می شود و بهتر است که هنگام ورزش ست ورزشی زنانه یا مردانه بپوشید.

لاغری با ورزش و رژیم غذایی مناسب

لاغری با ورزشکاهش وزن مستلزم ترکیبی از رژیم غذایی مناسب (کاهش کالری دریافتی) و فعالیت بدنی است.به عبارتی دیگر ، دو عامل مهمی که برای کاهش وزن باید در نظر گرفته شود ، ورزش و رژیم غذایی است و تعادل بین این دو بسیار مهم است.در برنامه روزانه خود، اگر رژیم غذایی خود را دنبال کنید و ورزش را کنار بگذارید یا به شدت ورزش کنید و رژیم غذایی خود را رعایت نکنید، رفتار بدن خود را بسیار متفاوت خواهید دید.اما هیچ پاسخ دقیقی در مورد اینکه چقدر ورزش برای یک فرد کافی است وجود ندارد، زیرا مدت زمانی که شما باید صرف تمرین کنید به اهداف تناسب اندام و وزن فعلی شما بستگی دارد.

سی دقیقه ورزش در روز ممکن است کافی باشد، اما بستگی به شما دارد:

  • وزن شروع
  • اهداف کاهش وزن
  • متابولیسم
  • سطوح تناسب اندام
  • نوع تمرینی که قصد انجام آن را دارید

شما شروع به ورزش می کنید و اشتهای شما افزایش می یابد، بنابراین کالری بیشتری مصرف می کنید و کالری های از دست رفته را جبران می کنید.نتیجه، با توجه به بسیاری از مطالعات گذشته در مورد ورزش و کاهش وزن، این است که اکثر افرادی که یک برنامه ورزشی جدید را بدون نظارت دقیق بر آنچه می‌خورند شروع می‌کنند، آنقدر که انتظار دارند وزن کم نمی‌کنند – و برخی از آن‌ها حتی اضافه وزن دارند.

برای کاهش وزن با نرخ سالم و واقعی 1 تا 2 پوند در هفته، باید به طور متوسط ​​500 تا 1000 کالری بیشتر از آنچه در روز مصرف می کنید بسوزانید.ورزش متوسط ​​30 دقیقه در روز می تواند به حفظ سلامتی شما و کاهش وزن به روشی پایدار کمک کند.اما برای کاهش وزن بیشتر در مدت زمان کوتاه‌تر، ممکن است نیاز باشد که شدت و مدت تمرینات خود را ارتقا دهید.

با این حال، به طور کلی، محققان دریافته اند که مردان دارای اضافه وزن متوسط ​​که به اندازه کافی ورزش می کردند (تا 30 دقیقه در روز) ، به طور متوسط ​​در طول 3 ماه 8 پوند از دست دادند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که هرگز نباید در این فرآیند عجله کنید.رژیم‌های سخت و برنامه‌های ورزشی دیوانه‌وار می‌توانند ناسالم باشند.

چرا ورزش نمی کنید؟

لاغری با ورزش ، چطور در یک هفته لاغر شویمآیا هدف شما از ورزش فقط کاهش وزن است؟شاید بخواهید از قلب خود مراقبت کنید یا خلق و خوی خود را بهبود بخشید!ورزش بدون توجه به وزن یا ظاهر شما کلیدی برای رسیدن به بسیاری از نتایج سلامتی است.بهتر می خوابید، احساس بهتری خواهید داشت، استرس را بهتر مدیریت می کنید و خطر ابتلا به تعدادی از بیماری های مزمن خطرناک را کاهش می دهید.

چگونه آن را محقق کنیم

کاری را که دوست دارید انجام دهید پیدا کنید؛ سپس آن را انجام دهید.شاید آنقدرها هم ساده نباشد، اما خیلی پیچیده نیست که ورزش را در زندگی خود جای دهید.

من متوجه شدم که وقتی افراد فقط برای لاغری با ورزش همراه می شوند ، احتمالاً از آن لذت نمی برند یا به آن پایبند نیستند و اگر ورزش منجر به کاهش وزن سریع نشود ، به راحتی آن را رها می کنند.

گاهی اوقات شما بیشتر و گاهی کمتر حرکت خواهید کرد، اشکالی ندارد.برقص ، پیاده روی کن و از پله استفاده کن.اگر فوراً نتایج را مشاهده یا احساس نکردید خیلی سریع ناامید نشوید و اگرچه ممکن است ورزش کلید کاهش وزن نباشد، اما فواید زیادی برای فعالیت ورزشی وجود دارد که اندازه گیری آن ها یا سخت است یا به سرعت به دست نمی آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.